Behoefte aan communicatie in en vanuit de organisatie met focus, relevantie en impact? Communicatie die écht bijdraagt aan de ontwikkeling van de organisatie en de mensen die er werken?

Communicatievraagstukken zijn organisatievraagstukken. Dat betekent dat een communicatievraagstuk nooit geïsoleerd bekeken moet worden maar altijd in de context van de organisatie, of ze nu gaan over interne communicatie, inrichting van de communicatie, reputatie van de organisatie of communicatievaardigheden. De context is de basis voor de strategie, inrichting en uitvoering van communicatie in en vanuit de organisatie. En dat is wat ik doe bij communicatievraagstukken, ook de organisatiecontext meenemen.

Ik werk graag voor opdrachtgevers die de kracht van communicatie herkennen en willen gebruiken. Dat zijn opdrachten waarin ik samenwerk met communicatieprofessionals, management en andere professionals die openstaan voor de mogelijkheden van communicatie, waarin ik zorg voor de professionalisering van de communicatie in en van de organisatie en help met de communicatie over veranderingen.

Ik werk vanuit verschillende rollen zoals extern consultant, communicatie- en change manager, senior adviseur, kwartiermaker, projectmanager, als teammentor en als communicatiementor voor communicatieprofessionals en leidinggevenden.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact op